Alla inlägg den 2 oktober 2013

..

Av poeket - 2 oktober 2013 14:16

Lämnade in arbetena i fredags,  och oj vad nervös jag var kan jag tala om, men som vanligt behövde jag väl inte vara det.
Ena arbetet var rättat men inte helt betygsatt men minst E och på det andra så fick jag betyg B. Eftersom det var valideringsarbeten så får dom gå igenom det och väga upp det gamla betyget och sen sätta slutgiltigt betyg i kursen. Men jag vet att jag är garanterat godkänd i kurserna så jag är otroligt lättad!

Det är sjukt hur hemska nerver man har, jag mår skit och är jätteorolig inför varje inlämning eller prov, bara för att jag är rädd att inte bli godkänd, samtidigt som min pojkvän sitter och säger att jag är minst godkänd för att jag är smart.

Men har fått stor hjälp av Andreas, tack så mycket!

Praktiken går väl framåt, en av personalen visar noll respekt och beteer sig kränkande mot mig så jag har tagit upp det med min handledare. Och det känns bra att han tar mig på allvar fast jag bara är praktikant. Man ska ju ädå bli respekterad.

Idag är jag ledig så den har tillbringats en sväng med mamma, har handlat garn så jag kan göra ett par mysstrumor att ha här hemma nu när det börjar bli kallare. Hittade även ett par mössor. Ena med muffins på och den andra med nyckelpigor på :) otroligt sköna och söta! Blev sugen på att sy egna sådana :)
Så nu har jag virkat lite och ska ordna något att äta innan jag har tvättid ikväll.

Livet känns otroligt bra just nu och det är mycket tack vare Stefan. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards