Alla inlägg den 4 september 2013

Av poeket - 4 september 2013 11:44

Vad underbart det är att en del av kurslitteraturen finns som ljudfiler som man kan lyssna på.
Jag som bara ska validera upp ett ämne och inte behöver hela boken tycker det är jättebra. Bara att ladda ner det kapitlet som jag ska arbeta om, och klart!
Dock är man dålig så man har ingen jätteork men något blir det allt gjort :)

Borde städa o greja här hemma med, men det kan vi göra imornkväll, då har jag ändå tvättid så hela kvällen får gå i städandets tecken.

Igår vart man på lite kalas för svärmor, trevligt vart det och jag testade locka håret..
Och det blev allt lite lockar!
  
Har bara testat lockat en gång tidigare efter att jag klippte av det men då var det för kort,
men nu verkar det funka helt okej :)

Gahh har dåligt samvete över att man vart lite shoppaholic denna veckan men men nu har man officiellt köpt första julklappen iåroch den är till min bror. Jag och mamma såg detta och det bara var honom över detta vi hittade.
Många tycker det är tidigt för att hitta julklappar men hittar man något som d bara finns en kvar så då måste man slå till, det bara är så!

Jaaa, nu har man börjat fundera på vad man vill ha i 25års presenter och julklappar, gud vad svårt egentligen, man blir ju oftast tacksam över allt som man får, så länge det inte är något dumt :P
Men det är väl som vanligt, pengar till körkort, presentkort till typ stadium funkar också, pengar, pengar och lite mer pengar. Men självklart så är detta bara det officiella pratet. Frågar man mig privat så blir det eventuellt andra önskningar beroende på vem som frågar. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards