Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av poeket - 31 augusti 2013 17:51

Allting flyter på sakta men säkert. I början av veckan var vi uppe i fkp och lånade lite böcker som jag behöver i utbildningen. Känns otroligt bra att ha kommit igång med pluggandet nu, äntligen kommit igång med något ämne och mina valideringsuppgifter. Så här läser man för fullt just nu.
Dock har man varit nysig och snuvig senaste dagarna så jag tar det lugnt denna helgen.

Igår hade vi verkligen sambomys här hemma haha, gjorde tacogratäng och hade köpt hem lite onyttigheter..  Vi somnade båda två strax efter 22 i soffan, myspys :)

Imorses var jag uppe och tvättade mestadels sådant som var Stefans, sen gjorde jag frukost i form av american pancakes och jordgubbssmoothie och bjöd honom på. Kan mycket väl vara så att jag är världens bästa flickvän ;)
Han har en dag i garaget idag och antagligen ut ikväll, jag valde att stanna hemma och läsa lite i mina böcker. Söka reda på fakta osv. Går sakta sakta framåt med mina valideringsämnen. :)
Dock ska man allt mysa ihop i soffan, ta fram lilla godisskålen och se nån film senare sen. :)

Kanske är lite tråkigt att inte följa med Stefan ut när det väl är något, men vi ses varje dag och visar varandra att vi tycker om varandra. Han förstår att han är viktig för mig men att skolan måste gå i första hand nu. Och det är jag väldigt väldigt tacksam över :) Han är allt mitt lilla hjärtegull :)
Meeeen han har bokat så vi ska iväg på rock at sea i november så det ser jag fram emot <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards