Alla inlägg den 4 juli 2013

Av poeket - 4 juli 2013 21:16

Glädjen i mitt liv är att äntligen må så pass bra att jag kan söka jobb, kan börja med körkortet, trivs med mig själv. Och detta är jag väldigt stolt över.
Kommit in på en utbildning där jag kommer få jobba med människor och det är något jag alltid velat göra.

Det finns de som klagar på att jag inte har så mycket här i livet och snackar skit, försöker psyka ner mig osv. Men detta betyder bara att jag är högre upp än vad dom är och där trivs jag bra.
Dont mess with the pök ;-)

Eller så är dom avundsjuka för att jag ser så satans bra ut. har former på rätt ställen, gravitationen har inte börjat förfalla min kropp än så allt är fast och fint än så länge. Och det är fan inte illa för en snart 25åring!
Finns ju de som är yngre som ser ut som 7 svåra år och 10 till.

Men det betyder också att jag vet vad som är viktigt i livet.
I mitt liv är de jag älskar viktiga, mina vänner som förgyller mina dagar, min familj och älskade pälsbollen.
Det viktiga är inte vad man kan köpa för pengar, utan tiden du får med de som betyder för det är ovärderligt.

Karma bitch!!!

Skapa flashcards