Alla inlägg under juni 2013

Av poeket - 30 juni 2013 14:27

Välj du din väg men blanda inte in mig i ditt liv. För ditt liv störtar och mitt är på väg uppåt.

Tar en stund för mig själv, nagelfix och supernatural.

Av poeket - 27 juni 2013 22:21

Blev bjuden på lunch av storebror, det var den nyttiga veckan åt pipsvängen men ack vad gott det är med pizza!
Blev pizza i hjo för polarn som var med ville lämna stadsgränsen nån gång. ;)

Har haft lite städmani här hemma idag, matat snabeldraken och torkat golven.
Även skurat ur skåpet under diskbänken och gått igenom garderoben och tömt kläder som jag inte använder just nu.
Blev en stor ikeapåse och lite till. Trodde inte ens jag hade så mycket kläder då jag har extremt lite kläder för att vara en tjej hehe. :)

Nu hoppas man att A dyker upp och lagar min dator! För den mår inte riktigt bra..

Nu i dagarna fyller min lille pälsboll 4 år, så oerhört tacksam jag är över att ha han i mitt liv och så lycklig över att han börjat lägga på sig lite igen. Helt underbart :)

Av poeket - 26 juni 2013 20:32

Min käre bror drog med mig till ikea idag.. och ja.. vad ska man säga, sjukt mycket folk. Hela övre parkeringen var full. Men vi lyckades hitta en plats till sist.Men vad säger man.. regnigt, semester och löningsdagar, klart det är fullt på ikea då.Jag hittade en pall till köket, så man slipper hoppa upp på bänken när man ska ha något :)och ett extra paraply och lite plastmuggar, bra att ha saker liksom :)Dock gick jag och hjälpte min bror att välja en jävla massa till köket hihi. :DMen det blir ju Ullared nästa vecka så det blir att handla där ist. :)Nu under kvällen har man tvättat, tvättat och tvättat lite till. Ögonen går i kors och man bara svamlar så det blir väldigt snart sängen. :)

Av poeket - 25 juni 2013 16:07

de säger att de ska hjälpa mig med i detta fallet datorn, ja jag ber bara om hjälp med den eftersom jag är okunnig gällande ämnet. Då finns det en och annan som lovade att hjälpa mig med detta men när det väl gällde vägrade dom svara ens på mig. Man ser ju liksom när folk läser det man skrivit i fbchatten.. suck och stön på er.
Säg inte till mig att ni bryr er om mig och alltid kommer finnas för mig när ni inte ens kan hålla ett så litet löfte.
Men snälla J ska ta sig en titt på den när han väl dyker upp. Hoppas kunna få nån jäkla ordning på fanskapet.

Idag har jag för första gången i mitt liv köpt leverpastej!! Det är ohyggligt vidrigt enligt mina smaklökar men tjejkompisen tipsade om det gällande kattens viktuppgång. De hade nämligen gött sin egen katt så :)
Vi får väl se om jag lyckas få herr kräsen att gå upp lite iaf så han slutar se sjuk ut :)

Bullbak idag igen då, ska bara in i ugnen och gräddas. Råkade skära mig i fingret när jag började så dessa bullar ser sjukt konstiga ut hah. Blir så när man bakar i stort sett med en hand :D

Med rockabillytoner spelandes dansar jag vidare i mitt kök och undviker knivar och varma plåtar.

 

Av poeket - 24 juni 2013 08:53

Tog bort den gamla bloggen och startade upp en ny.
Så ett helt nytt blad att skriva på och få ur mig massa struntsaker som sker i mitt liv :)

I torsdags var mitt hjärtegull Sanna här och tona håret på mig, så nu är man rödhårig, helt underbart och jag älskar färgen :) Så det blir nog att försöka hålla den här färgen nu.
I torsdags fick jag även hem kläder ifrån tjejkompisen, en av klänningarna var förstor så nu letar jag efter någon sömmerska eller liknande som kan sy in den. Tanken är nämligen att ha den klänningen på ett bröllop i augusti.
Tacksam över förslag om vart man kan hitta någon bra!

Midsommarhelgen tillbringades i ett ytterst trevligt och stört sällskap, men jag är fruktansvärt nöjd, trots regnskurarna ibland. Men det hör den svenska sommaren till!

Till hösten börjar jag plugga till undersköterska, det ska bli så otroligt kul!!

Har just nu fullt upp med att ta hand om min fyrbenta "sjukling" som förövrigt fyller 4 år nu i veckan!
Han har råkat ut för ordentlig stress och har en överaktiv mage på det så stackarn har förlorat all underhudsfett.
Så nu är det en massa mat som gäller för honom och en hel hög med mys och gos :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards